Thursday, September 19, 2013

Shaklee Indipendent Distibutor Anda

Yeay....!!!
 
Dengan rasminya saya telah menjadi
Shaklee Indipendent Distributor
di kawasan anda..
Sekitar Jasin dan Ayer Keroh.
 
Nama : Syarafina Adilah binti Mohamad Hidhir
SID : 909808
Phone no : 012-6297981
 
Untuk sebarang pertanyaan produk Shaklee boleh
sms / whatsapp / viber
dinombor di atas
atau boleh add saya di facebook.
 
 
 
Bermula dengan trial pack untuk ibu menyusu. Kemudian saya terus jatuh hati dengan keberkesanannya. Terus ambil full pack.
Lepas tu bila nak order lagi, kawan-kawan opis pon suke kirim order dengan saya...
bila fikir2 balik y not saya jadi ahli terus.
Then... tarrraaaaaa.... dah jadi ahli dah...
And thanks to Mama Enny sbb beri tunjuk ajar how to generate income dengan Shaklee.
Walaupun permulaan yang slow... Tapi kalau konsisten dan punya semangat insyaallah... boleh berjaya. 

No comments:

Post a Comment