Monday, July 29, 2013

Breast pump : Avent Manual vs Snow Bear Electric

Setelah beberapa hari guna snow bear ni tetibe rasa mcm berbaloi-baloi plak beli... Sebab ape...? sebab saya adalah pengguna avent manual... hehehe...
Pening?
Kalau pening jom layan gambar bawah ni...
Ada magic... hihihi...
 
ni ring adaptor utk breast pump snow bear..digunakan utk convert wide neck kepada standard neck...
 
 
Mcm ni... ini breast shield snow bear... storage bottle tu brand autumnz,
 
 
 
Kemudian saya telah membuat experiment
 
 
 
Saya try ring adaptor ni kt avent saya... ok fit...
 
 
 
tadaaaaaa.... lepas ni boleh terus perah dlm storage bottle. xyah transfer2 lg from bottle avent to storage bottle... kan bagus kalu ade jual ring adapter ni je... ade ke..???
 
 
 
Magic x..?? magic x..?? magic kan...?? ehehehe....
Tu je la pon sebenarnye... ;p
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s : Ramadhan dah masuk 10 mlm terakhir... jom cari lailatul qadar...~

3 comments:

  1. beli kat mna snow bear BP tue?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya beli ni butik Mom's Care Jusco Melaka. Ada promotion masa tu

      Delete
  2. ok ke snowbear bp tu?

    ReplyDelete