Wednesday, November 14, 2012

Full version : Hip hip holiday...!!!

Sambungan dari entry sebelum ni...


Jalan-jalan cuti-cuti Malaysia kami telah memilih untuk ke Cherating. Tapi agak tak kena dengan masa yang diaturkan... Sebab musim hujan... hehehe...
Tapi tak ada lah sepanjang percutian tu hujan belaka...

sepanjang 3 hari 2 malam tu kami menetap di Sactuary Resort.
Kami menginap di apartment 3 bilik dan menghadap laut...
View memang terbaik.

Kami dapat discount untuk penginapan... hihihi...
Seperti biasalah... Incek suami saya memang pandai bab-bab mengayat ni...
So...setelah dikurangkan dapatlah rm700 untuk dua malam...

Alang-alang dah sampai Kuantan, rojer-rojer la kengkawan lama yang sama-sama belajar kat Kuantan dulu. hehehe... Walaupun sekejap... sempat la jumpa...
Nak datang selalu memang tak ada la...

So... layan je la gambar-gambar kat bawah ni...



The Apartment









View from the balcony
Sunrise... U can see it from the balcony...
The food... Nasik kukus ayam goreng berempah
Masa dalam perjalanan... Budak yang tak reti duduk diam... sekejap nak duduk ngan umie..sekejap nak duduk dengan mama wan... Manja sangat dengan mama wan dia...
Nak g jalan-jalan tepi laut...
Apa tengok-tengok? orang nak main air laaa...

Weeehhhuuuu...~

semakin membesar... x larat umie...~
budak paling gembire dapat jalan-jalan... dah la xde gigi... hihihi...




p/s : best dapat makan kepok lekor dan nasi kerabu...

No comments:

Post a Comment