Friday, November 9, 2012

Cukur Jambul Siti Aisyah Amani

Cerita ni dah basi... ahahaha... Aisyah dah 10 bulan dah... Masa cukur jambul hari tu Aisyah baru 2 bulan...

17 Mac 2012

Pilih tarikh tu sebab keesokannya tu adalah Wedding Annaversary kami yang pertama...
malas nak cerita panjang-panjang...
Tengok je la gambar kat bawah ni...~


Tidur Saje dia duduk dalam tu...~


Aisyah dan Umie..~

Maklang + Aisyah + Umie

antara tetami yg hadir

Org potong rambut dia pon dia tidur...



the mommie n daddy




kepenatan... still tido lg...




p/s : sebenrnye nak cerita pasal benda lain... tapi yang tu postponed dulu la... yang di dah lame kena peram... hehehe...

1 comment:

  1. senang buat cukur jambul masa baby kerap tidur... nak gunting rambut tak ada la dia menangis kan...

    ReplyDelete