Tuesday, October 2, 2012

My breast feeding journey : Usunganku

Ini la beg yang di usung setiap hari ke opis... Haaaii laaa...
Kalau tertinggal mau menangis... sanggup ku patah balik...
Sebab tak padai-pandai lagi nak marmet...
Kena belajar lagi ni ngan sifu... Mama Ana

Beg dueter ni hadiah dari incek suami...~ tq incek suami...~

ni la benda-benda penting yang perlu ada dalam beg pack ku... cooler bag n storage bottle...

Tadaaaaaaa... dalam cooler bag tu plak... sudah semestinya ada breast pump... Itu pun hadiah dari incek suami... How supportive he is...~ tq so much dear...


Bila ade adik-adik or kawan-kawan yang pregnant or baru bersalin dan tanya pasal breast feeding pada saya... saya dengan berbesar hati memberikan tunjuk ajar kepada mereka... Ada ilmu yang bermanfaat kita kongsikan... bukan simpan sorang-sorang...
Again... Mama Ana ni la sifu a.k.a mentor saya... Memang salut dengan dia...
Anak dah tiga orang...semuanya nya breast feeding...
Kalau ada rezeki saya... saya nak kutip ilmu tandem nursing dari beliau...
Tq kak ana... Andai kata ada rezeki akak... dan tak kerja kat sini lagi... Akak tetap mentor saya... hehehehe....~

2 comments:

  1. alololo..terharu sgt rasanya..hee..benda yg baik mmg patut kita kongsi..semuanya utk ank-anak kita nnt...akak dh ajr aminah cara marmet smlm..rasanya dia dh bole buat...xpe,ko pun bole blajar marmet..laagii mudah..pape pun,ko la protege akak yg paling rajin dan bersemangat...teruskan umi aisyah!! (seriyes akak kagum dgn ko!!!!)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu...~ semuanya ilmu dr akak... toce sifu....~

    ReplyDelete