Friday, November 18, 2011

The Hidhir's

Wherever I go...
Whatever I do...
If people knew my name... They always ask me...
*
*
*
"Ni adik Afiq ye..???"

or

"Ni anak arwah Datuk Hidhir ye...??"

Not my intention to show off...
But one thing I wanted to say is...
*
*
*
*
*
I AM PROUD TO BE THE HIDHIR'S DAUGTHER...
AND I AM PROUD TO BE THE HIDHIR'S

Not because of who is my father was before...
But because... There was something good that my father did in his life and career...

Orang baik apabila matinya dia...akan meninggalkan nama...
Itu yang saya sangat pasti...
Nobody knows my father as close as his family....
*
*
*
*
*
Ayah saya bukan seorang Perdana Menteri yang satu Malaysia kenal...
Ayah saya bukan artis popular yang satu Malaysia kenal...
Ayah saya bukan selalu keluar televisyen atau surat khabar...
Ayah saya cuma seorang wakil rakyat di DUN yang belum pasti satu Malaysia tahu...

Tapi...
Saya cuma tahu...
Ada sesuatu tentang ayah saya yang membuat orang mengenali Hidhir's walau ke mana kami pergi...
*
*
*
*
*
Al-Fatihah...~

No comments:

Post a Comment