Monday, October 17, 2011

Yang Dikasihi dan Yang Dirindui

Rasa macam hidup ni tak lengkap tanpa mereka ni...

Mama - It's been a week after keberangkatan Mama ke Tanah Suci. Tapi rindunya sudah tak tertanggung lagi. Terasa lama sangat nak tunggu tarikh kepulangan mereka ke Tanah Air. Harap-harap Mama dan Along sihat-sihat sahaja di sana.
Rindu betul nak makan lauk yang Mama masak. Rindu betul nak cium Mama pagi-pagi sebelum pergi kerja.

I am just like a kitten lost their mother... Rindu Mama


Incek Suami - Last weekend adalah weekend yang paling singkat saya bersama suami. Tahu-tahu je hari ni dah hari Isnin. Its mean hari untuk kami jauh-jauh. Dan selama lima hari ni la kami tak akan berjumpa. Dan setiap kali itu hari Jumaat adalah hari yang paling dinanti. Tapi selalunya hari-hari yang berlalu sangat lambat. Everytime terkenangkan Incek Suami pasti saya akan beli aiskrim. Eat ice cream make me feel so close to him. Sebab kami selalu habiskan masa makan aiskrim dalam kereta sama-sama.



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Mereka berdua ini adalah orang terpenting dalam hidup saya...
Mereka berdua inilah orang yang paling saya kasihi...



p/s : rumah sunyi tanpa Mama dan Along menyebabkan saya selalu terkenangkan ayah...Al-Fatihah

No comments:

Post a Comment