Saturday, October 15, 2011

Kisah Pak Buyung

Incek suami yang hanya dijumpai hanya pada hujung minggu selalu menjadi mangsa keadaan oleh Mak Buyung...Bila ingat-ingat balik kesian Pak Buyung... ;p

Dan perkara-perkara tu semua buat saya rindu lebih kat incek suami bila dia tak ada...

Selalu terjaga dengan mengejut bila saya kejut dengan mengejut bila kaki saya cramped di pagi hari or ditengah malam hari...hehehehe... 
(p/s : bila awak tak ada...cian saya sorang-sorang bila kaki cramp)

Incek suami la orang yang akan selalu menyarungkan stokin sebelum saya tidur. Dan dialah orang yang akan memastikan kaki saya ditinggikan. Dan bila tengah malam kaki saya dah jatuh dari bantal, dialah orang yang akan bangun dan naikan semula kaki saya atas bantal.
(p/s : bila awak tak ada...setiap kali saya sarung stokin mesti teringat awak...)

Bila incek suami ajak teman dia tengok TV...saya teman dia dengan mata tertutup...(tidur la tu)
(p/s : Malam tadi teman awak sambil tidur sambil peluk kaki awak...sebab dah rindu sangat)


Bila incek suami kena pergi, semua tu buat saya rindu sangat dekat dia... Cuma BBM dan call yang jadi penghubung kami...
And one thing for sure the distance make our love stronger...

No comments:

Post a Comment