Sunday, December 5, 2010

Kamu Adalah Rahmat Terindah untuk ku

Sepanjang hidupku kau adalah di antara perkara terindah dalam hidup ku...

Bila dikenang kembali bagaimana kita berjumpa sehingga saat ini, aku terasa semuanya memang sudah diatur oleh Allah.

Bila dinilai diriku ini...aku tahu menapa Allah menemukan kita berdua.
Aku tahu mengapa kau tetap memilihku 
walaupun adakalanya aku membuat kau terlalu marah...
Walaupun adakalanya aku membuat kau terlalu sedih...
Aku tahu mengapa kau masih mahu aku menjadi suri dalam hidupmu...
Kelak menjadi ibu kepada anak-anak mu...

Maaf...terkadang diriku tak sesempurna yang kau mahu...
Maaf...terkadang aku terlalu degil...
Maaf...terkadang kata-kata dan perbuatanku terlalu mengguris hati mu...
Tapi...hatiku...tak pernah berhenti dari menyayangimu...

Bila dinilai lagi diriku ini...aku bertanya kepada Allah...
Mengapa dipilihkan aku untuk mu...
Sedangkan kau layak untuk mendapat yang lebih baik dari aku...
Aku tahu...Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita berdua...
Terima kasih kerana memilih aku....
Terima kasih kerana menyayangi aku...





p/s : okeeyyhh...jiwang jap... :)
 

No comments:

Post a Comment