Thursday, November 11, 2010

Bila aku jatuh cinta

Allahu Rabbi...
Aku minta izin
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Jangan biarkan cintaku untuk-Mu berkurang
Hingga membuatku lalai akan adanya Engkau...

Allahu Rabbi...
Aku punya pinta...
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Penuhilah hatiku dengan haibah cinta-Mu yang tiada terbatas...
Biar rasaku pada-Mu tetap utuh...

Allahu Rabbi...
Izinkanlah bila suatu saat aku jatuh cinta
Kerana rasa cinta itu lumrah manusia..
Pilihkan untukku seseorang yang hatinya penuh dengan kasih-Mu
Dan membuatku semakin mengagumi-Mu

Allahu Rabbi...
Bila suatu saat aku jatuh hati..
Pertemukanlah kami...
Berilah kesempatan untuk lebih mendekati cinta-Mu
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu...

Allahu Rabbi...
Pintaku terakhir adalah seandainya kujatuh hati
Jangan pernah Kau palingkan wajah-Mu dariku...
Anugerahkanlah aku cinta-Mu
Cinta haqiqi yang tiada berbelah bahagi...
Cinta yang bisa membuka mata hati...


p/s : cintailah dengan cinta kepada Allah...

No comments:

Post a Comment